19 Mart 2016 Cumartesi

CANAN

CANAN 


Liseden size hatıra ne kaldı?
Ya da liseden kaç kişi ile görüşüyorsunuz?
Peki siz hiç liseden kardeş edindiniz mi?

Siz bu soruları kendinize göre cevaplayın.Bende şimdi kendime göre cevaplayacağım. Bu soruların benim için tek bir cevabı var o da Canan.

Canan kim?
Ne zaman mı tanıştık?
Niye blog da yazma ihtiyacı duydum?



 Başlıyorum. Bizim sınıfta Selma isimli bir kız vardı. İyi anlaştığım bir kızdı. Onun arkadaş grubunun içinde Canan da vardı. Teneffüslerde Birbirimizi görürdük. Zamanla da tanıştık.Okul çıkışlarında yürüyerek eve dönüyordum.Canan da ara sıra hava güzel olunca yürüyerek gidiyordu evine. Bir gün okul çıkışında karşılaştık. Öyle eve gidene kadar sıradan birbirini tanıyan her insanın birbirine anlatabileceği şeylerden konuştuk.
İkinci ve üçüncü sınıfta iken okul çıkışlarında ve teneffüslerde birbirimizi gördükçe halimizi hatırımızı sorup konuşuyorduk.
Esas Canan'ın ve benim en büyük sırlarımızı benim hayatımda gerçekten içimden gelerek yaptığım paylaşımlar dördüncü sınıfta başladı. Buna sebep olan güzel olay üniversite sınavına hazırlandığımız için aynı dershaneye başlamamız olmuştur.




Hem dershanede, hem okulda, teneffüslerde , çıkışlarda beraberdik. Zaman içinde birbirimize yardım ettiğimiz durumlar oldu ve kardeş olmuştuk artık, Aile sırlarımızı bile anlatır olduk. Çok fazla erkek arkadaşlarıma birşeyler anlatmaya çekinen bir insanla sürekli kız arkadaşlarına birşeyler anlatmaya çekinen iki kardeşin bir araya gelmesi oldu bu durum. 
Hiçbir zaman yiyeceğimi hele ki çikolata hastası olan biri çikolatasını birisiyle paylaşıyorsa kesinlikle o kişi kardeşidir.
Bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Çünkü hem kişisel bir blog olarak çevremde önemli olan insanların sizin tanımanızı , hem de blog yazmaya başladığım zaman Canan'a haber verirken benim hakkımda birşeyler yazacaksın değil mi? dediği için yazdım . Umarım beğendirebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder