25 Aralık 2016 Pazar

St. Antuan Katolik Kilisesi

         SAINT ANTUAN 


   Hep merak ediyordum. İstanbul'daki en meşhur kiliselerden biri. Sonunda gidebilmek kısmet oldu.


Öylesine İstiklal Caddesi'nde  babamla birlikte yürürken sağımda birden Saint Antuan'ı görünce babama dedim ki ben buraya girmek istiyorum.

  Pazar günü olduğu için çok kalabalıktı haliyle. Olsun içine girdim, gezdim çekmek istediğim kadarda fotoğrafını çekebildim.








Sonra internetten biraz araştırma yaptım tarihiyle ilgili. Katolik kilisesi olduğunu, 1912 yılında yapıldığını öğrendim. 

 Beni en çok mimari yapısı etkiledi.
 İtalyan  Giulio Mongeri tarafından inşa edilmiş. 



   

Yılbaşına az kaldı. Kilisenin bahçesini Noel için süslemişler. Bu durumda çok hoşuma gitti. Büyük , süslü çam ağaçları  gayet hoştu. 






Kilise'de olupta dilek dilemeden olmazdı demi ama :)


Babam çok sevmesede soktum onuda:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder