8 Eylül 2016 Perşembe

İnsan Ne İle Yaşar (Tolstoy)

Herkese merhaba.

Sizlere okuduğum ve beni çok etkileyen bir kitaptan bahsetmek itiyorum.

  Kitap okumayı çok seviyorum. Her bir kitabın okyanus olduğunu düşünüyorum. Bir şey okurken hayale dalmak gibi yok. Çok fazla yabancı yazarların kitaplarını okumayı sevmiyorum. Tolstoy'un ''İnsan Ne İle Yaşar'' isimli kitabı kütüphanemin bir köşesinde öylece duruyordu. Yaz tatilimi bol bol okuyarak geçiriyorum. Acaba ne okusam diye kütaphanemde kitap bakarken öylesine elime aldım. Daha okumaya başlamadan beni sarmayacağını düşündüm. Okumaya bir başladım elimden düşüremedim. 
    
Bana çok güzel şeyler öğretti. Hayatımın olumlu yönde değişmesine olanak sağladı. 

Normalde karşımdaki insana kitap önermeyi seven biri değilimdir. Çünkü herkesin zevki birbirinden farklı. Herkesin kendine göre ilgi duyduğu bir türü vardır. Nasıl ki kimse bana tarih kitabı okutamaz , bende bir başkasına bir dünya klasiği okutamam. Ama bu kitap bir başka. Şiddetle tavsiye ediyorum ve her yaşa uygun olduğunu düşünüyorum.

 Beni en çok inancımla ilgili sorgulamaya itmesi ve doğru yolu buldurması etkiledi. Kitaptan çıkarttığım en büyük ders inancımızı kaybetmememiz gerektiği oldu.


Sizlere aktarabileceklerim bu kadar. Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim . Kitabı okumak isteyenler her kitapçıda bulabileceğinize inanıyorum çünkü bir dünya klasiği. Başka blog yazılarında görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder