28 Şubat 2016 Pazar

İnstagram 



Hepimiz kabul edelim ki sosyal paylaşım sitelerinden illaki en az birini kullanıyoruz. Bazıları için facebook, bazlıları için twitter, bazıları içinse instagram vazgeçilmez.






PEKİ SİZ HANGİSİNİ KULLANIYORSUNUZ?


Ben hepsini tek tek denedim. İlk facebook sonra twitter en sonunda instagram. içlerinde en sevdiğim instagram. Facebook heabımı iki ya da ü yıl önce dondurdum.Twittera neredeyse bakmıyorum. Hep instagramdayım. Çünkü fotoğraf çekmeyi insanlarla paylaşmayı seviyorum. Evet facebookta'da fotoğraf paylaşılabilir. Fakat ben takip ettiğim insanların paylaştığı durum yazılarını, şarkıları, videoları görmek istemiyorum. Onun için instagram vazgeçilmezim. Hem bu gün X kişisinin doğum günü gibi bildirimlerde gelmiyor.
Bu arada beni instagram takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/brkn_ertrgn adresinden takip edebilirsiniz.

Ayrıca sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Yazılarım iyi mi , kötü mü ? Bunları sizden duymaya ihtiyacım var. barkin_ertrgn@hotmail.com mail adresim mail atabilirsiniz.
Şimdiden teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder