18 Şubat 2016 Perşembe

ŞUBAT AYINDA NİSANI YAŞAMAK 

Çok şanslı olduğumu düşünüyorum hem dört hafta boyunca tatil yap hem de hava tam bahar havası. Çok güzel bir sömestır tatili geçirdim.Bol bol gezi, eğlence , yemek , uyku , dinlenme... Daha ne isterki insan bir tatilden. Tatilimi doyasıya yaşadım. Artık okul zamanı geldi. Yarın yolcuyum Allah kısmet ederse Isparta'ya dönüyorum. Vallahi okulu özlemedim dersem yalan olur. Neyse gelelim esas konumuza. Dün yürüyüş yaptım. Tek başıma kulaklıklar kulağımda saatlerce yürüdüm. Ağaçlardaki çiçekler dikkatimi çekti. Hava sıcak ama bu kadar çabuk ağaçların çiçek açması beklenir şey değil. Kendimi nisan ayında gibi hissettim. Havayı o kadar çok içime çektim ki nefes almanın da bir tadı olduğunun farkına vardım , içimden o kadar şanslıyım ki dedim hayattayım ve yaşıyorum. Bu güzel havayı soluyabiliyorum. Allah'ıma binlerce şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder