1 Ağustos 2016 Pazartesi

Hayat sitilimi değitiriyorum

Öncelikle Herkese Merhabalar
Kendimle ilgili çok önemli kararlar aldım. Bu kararları alma sebebim öncelikle fazla kilolarım. Şunu belirtmek istiyorum. Ben çocukluğumdan beri o kadar zayıf, ince bir insan olamadım. Bütün mutluluk kaynağımı yiyeceklerde buldum. Ağzıma ne zaman bir şey atsam işte o an dünyanın en mutlu insanı gibi hissediyordum

Şu anda ise o kadar nefret eder bir hale geldim ki  kendimden ... Yepyeni bir aya giriş yapıyoruz. Ağustos ayı. Yaz aylarının  sonuncusu. Bir daha kurban bayramıydı, okuluydu,işiydi herkes kendi hayatına kaldığı yerden devam edecek.

Kendi hayatımla ilgili radikal değişiklikler yapmaya karar verdim. Resmen hayat stilimi değiştirmeye yönelik bazı değişiklikler.

Çünkü benim durumumun şu andan itibaren sadece spor ve diyet olmadığının bilincindeyim. Bir insanın eğer 3-5 kilo vereceği fazlalık varsa o zaman diyet ve spor geçerlidir. Ama benim gibi 10 kiloluk ciddi bir rakamdan bahsedeceksen bunun diyet ve spor olayı olmadığını düşünüyorum şahsen.

Ne gibi değişiklikler yapıcam öncelikle onlardan bahsetmek istiyorum. Ben asla yamemezlik yapamam bunu kesinlikle anladım. Benim mutlu olup hayatımı olduğum gibi devam ettirebilmem için yemek yemem lazım. Gerçekten yemeği çok seviyorum. Ama tabi ki porsiyon küçülterek sağlıksız şeyler yerine pahallı olsada sağlıklı yiyeceklere dönerek, can sıkıntısına yamemek ve mümkün olabildiğince karbonhidratı keserek, abur cuburları tamamen hayatımdan çıkararak. Herşeyden dengeli ve düzenli yiyerek.

Sadece yiyecekler mi. Gazlı içeceklerden ve şekerden uzak durarak. Kısacası bugüne kadar herkesin bildiği fakat uygulamadığı daha doğrusu uygulayamadığı şeyleri yaparak.
Sadece bu kadar mı?
Hiç hareket olamayacak mı?

Tabiki de hareket olacak. Spor yapmaktan nefret eden bir insanım. Bu çok net. Bütün arkadaşlarım bilir bu özelliğimi. Ama yine de hareket lazım ve benim gibi bir insan için en ideal spor yürüyüş yapmak. Şu an için. Plates yapabilirim. Platese karşı bir sempatim var. Ama şu an kendimi hiç hazır hissetmiyorum.

Günde bir saat yerine iki saat yürüyüş. Hergün ne olursa olsun günde iki saat yürümek bana şart. Eğer hayatımdan bundan sonra memnun olmak istiyorsam , aynaya bakınca kendimi beğenip iyi hissedeceksem bunları yapıcam. Ayrıca bunları sosyal medya hesaplarımda bol bol paylaşacağım. Oralardan beni takip ederseniz görürsünüz.
Hepsini göreceksiniz. Ne yiyiyorum ,ne içiyorum, nerede yürüyorum.
Arada hiç kaçamak şeyler olmayacak mı? Şu an için bu soruya doğru bir cevap vermem ama her şey olabilir.
Neyse hep beraber görüceğiz.
Blogumu okuyanlara çok teşekkürler.
En kısa zamanda hep böyle uzun yazılarda görüşmek üzere.
Kendinize çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder