2 Ağustos 2016 Salı

Neden mi yazı blog yazıyorum?

Neden mi blog yazıyorum? 



Neden yazmayı bu kadar çok seviyorum? Hepsini anlatmak istiyorum.


     Öncelikle çocukluğumdan beri oldum olası renkli kalemlere ve değişik anı tarzı , günlük tarzı, ajanda tarzı defterlere ilgi duyardım. Asıl beni yazı yazmaya iten olayı söylemek istiyorum. İlk defa blogumda özel bir şey paylaşıyorum. Ben annemi 10 yaşında kaybettim. Doğal olarak bu durumdan çok fazla etkilenmemek için psikolojik tedavi gördüm. Okulumun rehber öğretmeni benim canım hocam, öğretmenim İmren hoca , bana özel durumumdan ötürü daha ilgili davranıyordu. 


       Bir gün ders sırasında beni odasına çağırdı. Annemi yeni kaybettiğim zamanlardı. Onun için konuşuyorduk ve bana öyle bir şey söyledi ki unutamıyorum. Masanın üzerinde siyah deri kaplı bir defter vardı ve bana o defteri göstererek ''Bu benim defterim içinde benden başka kimse ne yazdığını bilmiyor'' demişti. O an o kadar etkilenmiştim ki anlatamam. O zamandan bu zamana ne zaman içimi boşaltmak istesem hep yazarım.


        İnsanlarla konuşarak iletişim kurmada biraz kötüyüm. Maalesef ki. Bu konuda kendime öz eleştiri yapabilirim. Konuşurken kendimi doğru ifade edebildiğimi hiç sanmıyorum. Yazarken de benden daha iyi yazabilecek bir insan tanımıyorum desem bu konuda oldukça ukala olur muyum bilmem. Neyse o gün anlamıştım ki yazarak kendimi ifade etmemin daha doğru olacağını. 
         Zaman zaman yazmak istediğim şeyleri yazamıyorumdum. Yani bunu biraz açmak gerekirse ; aklımda yazmak istediğim o kadar çok şey var ki doğru kelimeleri seçemiyor bazen bulamıyordum. Çok sıradan  gelebilir kitap okuyarak sevdiğim yazarları , sevdiğim türleri bularak bu durumdan kısmen kurtuldum. Hala çok mu iyiyim hayır ama şunu biliyorum ilk günkü kadarda kötü değilim.



         Niye blog yazıyorum. İşte tamda bu sebeple. Yaz yaz ama hiçbir kimseyle paylaşmayınca iletişim olmuyor. Benim için yazmak en iyi iletişim aracı. İşte bu sebepten yazıyorum. Ne kadar çok okunduğumu görebiliyorum. Zamanla her geçen gün artan o görüntülenme sayısının fazlalığı beni o kadar mutlu ediyor ki. ..


         İyi ki yazıyorum.  En zevkli hobim.  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder