21 Ağustos 2016 Pazar

      İçim sıkılıyor , ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum.  Bazen kendinize çok yakın hissettiğiniz , onun için gözünüzü kırpmadan bile canınızı vereceğiniz insanın sizin için hiçbir şey yapmamasını görmek fiziksel acıların bile veremediği kadar insana iç acı yaşatıyor. Bugün kırıldım, bugün üzüldüm...
      Kolu kanadı kırık her canlı nasıl bir duygu yaşıyorsa onu yaşıyorum resmen. Kendi kendime çırpınıyorum. Yapayalnız. Haykırmak istiyorum acılarımı dilim, dudaklarım birbirine yapışıyor açamıyorum. Oysa yaz akşamında olmamıza rağmen dışarıda yağmur havası var. En sevdiğim havalar yağmurlu havalardır. Şu an mutluluktan uçmak varken çikolata yiyip , kitap okuyarak , yazı yazarak moral bulmaya çalışıyorum. İmdat diye haykıracağım ama benim yanıma koşacak insan işim var diye yine yanıma gelmeyecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder