18 Haziran 2016 Cumartesi

365

Yazmayı sevenler, yazmak isteyenler, yazmak isteyip ne yazacağını bilemeyenler ...



Sıkı durun size yeni aldığım süper bir kitaptan bahsedeceğim.



İsmi 365 . İrem Uzunhasanoğlu yazmış


 Bu her ne kadar bir kitap olsada bu kitap tamamen sizin ve siz istediğiniz şekilde dolduruyorsunuz. Sınırlama yok tamamen size ait , sizin duygularınızı  kelimelerinizi , cümlelerinizi içeren. İçinde 365 tane soru var bu sorulara istediğiniz gibi cevap veriyorsunuz. 1. sorudan başlamak zorunda değilsiniz. İstediğiniz sayfadan ve sorudan başlayabilirsiniz. İsterseniz hergün bir soru isterseniz ayda bir soru cevaplayın tamamen sizi özgür bırakan bir yazı yazma çalışması. Ben aldım ve günde bir soru cevaplayarak başladım işe sizlere de öneriyorum eğer içinizde yazmak isteyenler , yazma yeteneği olanlar varsa tabiki.






Sonuçta herşey severek yapılmalı diye düşünüyorum. Ben yazmayı çok seviyorum ve kimsenin beni sınırlandırmasını , önüme engeller koymasını istemiyorum. Bu kitapta bana göre ve içinizde benim gibi yazı yazma hastası olanlar varsa kesinlikle almalarını tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder