16 Haziran 2016 Perşembe

Tatil nasıl mı geçiyor?

TATİLİN İLK HAFTASI 


İLK HAFTA
Yaz tatiline girdiğimizden beri internetle aramda uçurumlar var.Eskisi gibi sürekli bilgisayar başında değilim. İki üç saatte bir instagrama giriyorum hepsi bu kadar. 

Okul zamanı yurdun internetini kullanıyordum. Evdeki interneti üniversiteye başlayınca kapattırdım. Çünkü evde benden başka internet kullanan yok. Bende yaptırdığın internet paketiyle idare etmeye çalışıyorum. Blog yazacak çok konu birikti fakat yazamıyorum. Bizim evden telefon bile zar zor çekerken internetse hiç çekmiyor. 

Beni çok iyi tanıyanlar iyi bilirler ki televizyon seyreden bir insan değilim. Beğendiğim bir , iki komedi dizisi seyrediyorum. Onlarda internetten. Canım sıkılınca. Genellikle akşamları bir film seyrederek geçiriyorum. O gereksiz izdivaç programları , yarışma programlarını hiç sevmiyorum. 

Şu an için yaz tatilimi bol bol okuyarak ve yazarak geçiriyorum. Okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Bana böyle terapi gibi geliyor. Eskiden günlük yazardım şimdi kaldığım yerden devam ediyorum. Kendime bir kitap defteri hazırladım içine sevdiğim altını çizdiğim cümleleri not alıyorum . Romanların özetlerini çıkartıyorum. Elimde bulunan kitapların bir listeside var. BU kitap defteri konusunda bir başka blog yazıcam buradan duyurayım . 

Sadece kitap değil aynı zamanda dergide alıyorum . Edebiyat dergileri kafkaokur, varlık başta olmak üzere. 

Yaz sıcağında çok fazla dışarı çıkmayı sevmiyorum. Ev ortamıda bana huzur veriyor. Kitaplarım varken ne yapacam dışarıda?
Tabi ki yaz tatilim böyle evde geçmeyecek. yeni yerle keşfedecem. Gezicem ama bildiğiniz gibi ramazan ayındayız. Daha çok evde zaman geçirmeyi tercih ediyorum ramazan ayında.

Şimdilik bu kadar en kısa zamanda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder