9 Haziran 2016 Perşembe

TATİL

TATİLE İKİ GÜN KALA



Şaka maka üniversite 1. sınıf bitiyor. Yarın saat 17.30'da Allah kısmet ederse gidiyorum evime. Sonrası 3-4 ay tatil. Çok ihtiyacım var. Final haftasından beynim sulandı. Hep birşeyler yazmak istedim şimdi fırsat bulabildim. Uzun zamandır blog boş boş duruyordu. Bende ne yazsam diye düşünürken aklıma geldi hem sınavlarımla ilgili hem de tatille ilgili birşeyler paylaşmak istedim. Sınavlarım iyi geçen ide var kötü geçeni de ...

Normaldir bu sonuçta üniversitedeyiz. Hele yaz ayları inanın hiç ders çalışasım gelmiyor. Yarın sınavlarımın ve Isparta son günüm ne mi hissediyorum? 

Tebessüm gibi bir durum. Gitmeyi çok istiyorum ama o kadar alışmışım ki bırakmakta gelmiyor içimden. Yaz tatilinde ne yapacağımı bende bilmiyorum. Olaylar tamamen spontane gelişecek. Ramazan ayındayız ve ramazan sonuna kadarda bir tatil planım yok işin açıkçası. 

Geçen sene hiç denize girmedim.
Her hafta sonunu Mudanya'da geçirmeme rağmen girmedim, girmek istemedim. Bu yaz acısını fena çıkartmak istiyorum. 


Neyse yarın muhasebe sınavım var daha inşallah iyi geçer çünkü birinci dönem muhasebeden kaldım ikinci dönemde kalmak istemiyorum :)

En kısa zamanda sizlerle birlikte olmak dileğiyle kendinize iyi bakın 
Hayırlı ramazanlar :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder